bukaga şuan 13 aylık kızım 6. Ayından sonra kusmadı ama kusmak derken bi heybetli böyle ağzının kenarından akmak değil 😂 mesela şöyle örnek vereyim birçok kez üstünü değiştirirken kıyafetinin sadece kafasını giydirip daha kollarını geçiremeden tekrar kustuğu oluyor ve bunu arka arkaya 8 kez yaptığını düşün. Finalde ben çocuğumu giydiremiyorum diye oturup ağlayan bir anne 😂 şuan gülsem de çok ağlamışlığım var. Bir gün saycam kaç kez kustuğunu demiştim 52 den sonra saymaktan vazgeçmiştim 🤦🏻♀️ Ve her kusmukta üst değiştirmek garantili yani fışkırma oluyordu. Çok zordu cidden günde 3 kez makine çalışırdı. Kurutma makinem olmasa nolurdu bilmiyorum