mugeoz canım ben kullandım kızım şuan 13 aylık. Geçen yıl 21 temmuzda doğmuştu izmirde yaşıyoruz klimasız imkansız durulmuyor. Yan odada açtık bulunduğumuz oda soğudu ısıyı 25 ayarladık oda iyi oluyordu yani 25 derece iyi. Klimayla aynı odada duracaksınız üzerine vurmaması gerekiyor. Ve bir de evdeki tüm camlar üstten açık şekilde bırakıyoruz bu sene de öyle kullanıyorum. Bebeğim doğduğundan beri hep açıktı kısacası bir kez bile sorun yaşamadım. Bu arada üstüne doğduktan 3 gün sonra kısa kollu çıtçıtlı giydirdim altına hiçbişey giydirmedim. Bir de çorap giydirdim sanırım 1 aylık olana kadar. Bunların dışında üstünü bile örtmüyoduk. Şuan sıcak sevmeyen bir kızım var 😂 ha bir de tabi soğuktan sıcaktan pek etkilenmeyen bir kız 🥰