Cigdem55 Kızlar merhaba oğlum 2.5 aylık 9 da uyuyor 2.30 gibi uyanıyor emzirme sırası olan göğsümü veriyorum uyumadan önce emdiği göğsüm çok beklemiş oluyor taş gibi yumru yumru oluyor sağmasam ne olur azalma olur mu gece sağmaya çok üşeniyorum 🤣
Ozlemparlak Cigdem55 ben emzirmedigim göğsümü sagiyordum sadece sonra yavaş yavaş sagmaya Grek kalmadı
Bebegimm1 Cigdem55 bence sağ ben sagmazdım hep sut olurdu atletim boşa giderdi yani.bebeginiz acikana kadar tekrar süt birikmis olur gogsunuz yine süt dolar