Arkadaşlar merhaba doktorumuzun özellikle tavsiyesi üzerine Aptamil prosyneo mamaya başladık fakat ciddi bir stok sorunu ve fiyat saçmalığı ile karşılaştık. Kızıma gerçekten iyi gelmese başka bir mamaya geçmeyi düşünüyorum fakat bunu da göze alamıyorum çünkü kullanmaya başladğından beri gözle görülür bir rahatlama oldu. Sizlerden ricam eğer yaşadığınız şehirde veya çevrenizde kutusu 105 tl altında bir fiyat bulabilirseniz bana yer bildiriminde bulunmanız. Çünkü 3 günde bir kutu bitiyor ve şu sıralar maddi olarak zorlanmaya başladık bu konuda.