İşi gerçekten bilene bırakmak gerekiyormuş.
Happy momda ilk moderatör olayı başladığında çoğu insan neye göre kime göre seçtiniz haksızlık vs vs diye çok tepki göstermişti.Uzuuun zamandır gözlemliyorum bu seçilen insanların hiçbir postta insanlara kötü yaklaşımını,kutuplaştığını görmedim gayet iyi taşıyorlar bu görevi.
Hemen hemen her başlığa kendi kimliği ve vizyonunu özellikle belirtip ona göre konuşan her konuda bilgi sahibi olduğunu düşünen,tdk ya çook önem verip ona göre özenle yazanlar var ama gelin görün ki herşeyden evvel hadlerini bilemiyorlar!Böbürleniyorlar!
Sanırsınız asıl moderatör onlar!
Lütfen böyle devam etsin🙏🏻
@adm