As01 Kızlar yarın Allah ın izni ile oğlumla Karabük yolcusuyuz . 8 aylık oğlum inşaallah rahat giderim . Bebeğiyle uzun yola tek çıkan var mu
Ebraryz As01 bebisiniz sessiz sakin bir bebekse olabilir ben otobüs yolcugunu geçtim bir kafede oturamiyorum bile :(
Fasulye12 As01 nerden gitceksnz Karabük’e, inşallah yol çabuk geçer , bebeğiniz mışıl mışıl uuyurr🙏🏻🌺
bayankitapkurdu As01 ben çıktım 7 saatlik yola ama oğlum 13Ylıktı. Bilerek uyku saatinde çıkmıştım. Bütün yolculuk boyu uyudu. O yüzden sıkıntı çekmedim. Ha bi de otobüs boştu 2 koltukta oturdum
Koalina Bebeğinize güveniyorsanız neden olmasın bir kaç sene önce tura çıkmıştık tatile 7 aylık bebekle gelmişlerdi bir hafta.