Bayancokbilmiss kızım her zaman çok hareketli bir bebekti akranlarına göre hala da öyle. Ama 9 buçuk aylıkken emekledi tam doğum gününde yürüdü biz de şaşırıyorduk nasıl emeklemiyor bu kadar hareketli ve güçlüyken diye.öyleydi çünkü her şeyi zamanı var zamanı gelince bence hatta canları isteyince yapıyorlar 😁