Bizimki de 7.5 aylık emeklemiyor. Poposunu havaya kaldırıp emekleme pozisyonuna geçmeye çalışıyor eğer herhangi bir sağlık problemi yoksa takılmayon bence buna bebekler ne zaman kendilerinihazır hissederlerse ozaman emekler yürürler. Benim bir yeğenim vardı emeklemeyi beceremeden yürümeyw başladı sonra emekledi