Kızlar gebelikten kalma yüzümde lekeler var ve 10 ay oldu doğum yapalı hala geçmedi güneşden dolayı daha da çoğaldı. Bu durum beni çok rahatsız ediyor aynı sorunu yaşayıp çözüm bulmuş olanınız var mı ? Biraz araştırma yaptım ve lazerle leke tedavisi uygulanıyormuş detaylarını bilmiyorum ama emziriyorum bu yüzdende zararı olmayacak bir yöntem arıyorum