Rabisss ateş yok geçen gün götürdüm doktor kulagına baktı gayet ıyı dedı bogazındada kızarık vs yok sadece biberon almıyor mamasını içmiyor huysuz aglıyor devamli bizde nesi var anlamadık idrar da enfeksıyon var mi diye bakıldı bişey çıkmadı enfeksıyona dair kultur sonucu yarın cıkıcak