siyahekran06 20 günlük bebeğime 4gündür kullanıyorum gaz damlasını içince daha çok huzursuzlanıyor normal mi
ikizannesii01 siyahekran06 cnm benim ikizlerim de kolikti aşırı gazlıydı 🤦🏻♀️ Eczaneden bu damlayı aldım sonra içeriğini okudum 4 yaş üstü için yazıyordu eczacıya geri götürdüm sordum bunu sana veremeyiz bebeğin büyük sanmıştık dediler
Fne siyahekran06 ben 2 aylıkken kullanmaya başlamıştım. çok çok rahatlattı bebeğimi uyuyamayan bebeğim rahat bir uykuya başlamıştı
Minebilal siyahekran06 ben doğduğundan beri verdim . 10 günlükte aldığımda ise de yaradı hemen etki etmiyor biraz düzenli kullanım lazım 4 5 gundne sonra etli ediyor . Bitkisel bi damla . Günde 2 defa 3 damla olarak kullanmıştım ben.
siyahekran06 ikizannesii01 benm gittiğim eczabe bebeğimi görerek verdi. Bana tavsiye eden kişide yenidoğandan itibaren kullanmış. Ama karnı falan gurulduyor korktum bende
siyahekran06 Fne ilk içince gaz çıkarmak için uğraşıyor gibi huzursuzlandı mı önce birde şiödi karnı falan kurulduyor
Fne siyahekran06 hiç huzursuzluk olmadı bizde sadece ilk verdiğimde tok karna vermiştim kusmuştu. ondan sonra hep açken verdim. birde ben üzerinde yazdığı kadar vermiyordum. çok gibi gelmişti. günde bir kere 4 damla aynı saatte veriyordum
YorgunAnneyimvesselam57 Karnini agritmistir vermeyin birdaha nurse harves var biogia var sap simlexvar kullanabilceginiz bunlarda guzel gaz damlalaridir
YorgunAnneyimvesselam57 Soyle soyliyim ben bebegimde hic onu kullanmadim biraz etkiliymis die duydum agritiyormus kolikti bebegim ama yinede kullanmadim sanci yaptridgi icin
Usengeccanee siyahekran06 ben 2 aylıktan sonra kullandım çok rahatladım verdiğim an gazı çıkıyordu ve zararinida görmedim ama damlalar çocuktan çocuğa değişir belki sizin çocuğa bu iyi gelmemiştir 2 damla dhaa var bildiğim kadarıyla onlarında deneyebilirsiniz
siyahekran06 Usengeccanee hangileri canım. Aslında bunu içince gazını iyi çıkarıyor ama çok huzursuz oluyor sanki
Mira0104 siyahekran06 bende kullanıyorum bebeğim 2 aylık oldu bile içince hıysuzlanma sebebi bence tadı tadı midesini bulandırıyo bebeklerin bence. Ama biraz zaman sonra rahatlatıyo