Oykumlina_1 Kızlar 20 günlük bebeğim var. Emzirirken sıkıntı yaşamıyorum fakat mememde uyuya kalıyor. Bende bu durumdan dolayı uykusuz kalmaya başladım. Bide kucağa alıştı bebeğim sizde böyle bir durum yaşıyor musunuz ?
Eminerd Oykumlina_1 çok normal 😊😊 bol bol ten tene temas olması gereken bir dönemdesiniz. Sizin kokunuza ve sıcaklığınıza ihtiyacı var 🥰 kucağa alışır sözlerine kulağınızı tıkayın derim. Bu günler geri gelmeyecek 🙏🏻
Giizzeemm Oykumlina_1 kucağa alışma süreci 3. Aydan sonra başlar o şuan size muhtaç ve kokunuzda huzur buluyor 🧡 daha çok küçük dünyaya yeni yeni adapte olacak merak etmeyin bu günleri özleyeceksiniz sağlıklı günlerde büyüsün gözünüz aydın bu arada
Nil614kara Oykumlina_1 Daha cok kücük sizi kokunuzu arıyor ve sizden hala kopmadığını düşünüyor hala anne karnında sanıyor kendisini yani bol bol emzirin koynunuzda dursun kucağa fln alışmaz şimdiden merk etmeyin sağlıkla büyütün 🌸