Baturalpinannesi benimde kücüklüğümden beri elimin içinde avucumda var egzama. Malesef kolay kolay geçmiyor egzama 😏 bende yıllardir momecon diye krem kullaniyorum. Bazen geciyor. Bazen tekrar oluyor. Bulaşık yıkarken eldiven giymeye başlayinca ,geçti. Ama domates doğrarken, ciğköfte yoğururken felan ,yani salçali şeyler, egzamam artıyor. Ve cok fena kaşınıyor. 😑 en son 2-3 ay önce arkadaşım gül losyonu verdi. Onu kullandiğımdan beri azaldı, eşi ıspartadan getirmiş, gül suyu,gül losyonu felan, bunun biraz faydasi oldu gibi sanki. Birde bazen elime kına yakıyorum. Bu da geçiriyor . Ama kına zamanla akıp gidince tekrar yeniliyor. 🤷🏻♀️