Paradiseeeee 20 Mayıs da sezeryan doğum yaptım be hala regli olamadık normal mi acaba doktora gitsem mi bilgisi olan anneler yorum yaparsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler
eylulberen Paradiseeeee 16 nisanda doğum yaptım hala regl olamadım bir seneye kadar yapmamak normal canım
Kevseryldz Paradiseeeee bende 19 mayısta sezaryen doğum yaptım 40 gün az az oldu sonra normal adet oldum. Geçen ay da adet oldum. Ama şöyle Bi durum var ki emziren anneler de hormonlardan kaynaklı ilk altı ay adet olunmayabilir. Normal kontrol için doktora gittiğinizde sorabilirsiniz
anayimbenn Paradiseeeee 1haziranda Doğum yaptım bende henüz olmadım ve kendimi çok şiş hissediyorum sizde öyle mi
Paradiseeeee Limonnn ayy 7 aynı bende dök ter ve stres yapıyor bu durum hala kim bilir menopoza girsem nasıl olur hep stres şimdi anlıyorum menopoza giren kadınları
Paradiseeeee Kevseryldz kadın doğum doktoru senede 1 gelmelisin kadın doğum kontrolüne demişti doğum yaptıktan sonrada kontrole gittimde ama
Annekizz Paradiseeeee Hava sıcak ondan diye düşünüyorum hep 😁 Adet olamamaktanda olabilir bendede çok ter var 🤦♀️
Paradiseeeee Annekizz evet işte adet den o stres ter bıyıklarım hiç terlemzdi şimdi pıtır pıtır ter akıtıyorum iyyy nefret ettim kendimden menopoza giren kadınları daha iyi anlıyorum valla hep stres hep yanma
Paradiseeeee Irmakkubra Allah aşkına nerde satılıyor nasıl içtiniz peki doktor mu önerdi yolsa büyük anneler falan önerdi de mi aldınız