Herkese merhaba oğlum 37 günlük araştırmalarımıza edindiğimiz bilgilere göre şuan ilk büyüme atağını geçiriyor olabilir son bir haftadır altı temiz ve gazı olmamasına rağmen emzirirken birkaç dk emiyor ve sonra katılacak gibi ağlama krizine giriyor bazen 40 dk bazen 2 saat emsin diye uğraşıyorum ama yok sürekli aynı emmek istemiyor 2 göğsümden de 20şer dk emfşkten sonra lansinoh anne göğsüne uyumlu olduğu için lansinoh biberonla mama da veriyorum sütüm bol geliyor ama sanırım yağlı ve doyurucu değil ve çok iştahlı bir çocuk böyle bir durumla karşılaşan var mı emmesi için ne yapabilirim