Çocuklarda salgın varmış canım bizde eşimle oğlumuzu acile götürdük 38.5 ateş ve isalle antibiyotik serum ve ateş düşürücü serum verdiler 1-2 gün devam etti ama geçti şükür calpol fitil ve bağırsak düzenleyici vermişlerdi ihmale gelmez ateşi yüksek ve düşmüyorsa yarım fitil atabilirsiniz demişlerdi canım fitil at istersen