kevserkuslar Merhaba, bugün 51 günlük oldu kızım ve göğüs uçlarım hala geçmedi çok acıyor. Sizler neler kullandınız?
Beren01 kevserkuslar ben memelyn kullandım bayağı faydasını gördüm, tam çatlaklar geçti derken bizimki bıraktı emmeyi o ayrı ama 🤣bana iyi gelmişti
kevserkuslar KaderturanAlp lansinoh hiçbir işe yaramadı 7 aylıktan beri kullanıyorum. Teşekkür ederim 🙏🏻