Merhaba güzel anneler. Bebeğim 13 aylık çok iştahlı tombalak Bi prenses. Biz memleketten uzakta yaşıyoruz 20 günlük Bi izne çıktık ailemin yanına. Yaşadığımız yer minik Bi kasaba kimse yok burda görüştüğümüz yani bebeğim sadece bana alışık. Memlekette kalabalığa alıştı. Evimize geleli 1 hafta oldu ve geldiğimizden beri bebeğim yemek yemeyi ve uyumayı reddediyor çok eziyet ediyo ne yapacağımı şaşırdım artık. Sebebi hakkında fikri olan var mı atak haftası yüzünden olabilir mi?