Emineyk öncelikle zorlu bir süreç değil emin olun çok zevkli bir süreç. Meyve ya da sebze fark etmz yani benm doktorum öyle söyledi meyve ile başlarsan sebze yemez die bişey yok milletin uydurması dedi ki bnce de öle… Genel bir sıralama yapmadm ben ama 3 gün kuralına dikkat ettim sebzeleri tatdik.. Sonra karıştırarak püre haline getrp veryrm. Çorba yapıyrm.. Meyveleri yine aynı şekil veryrm yorumda biri cam rende almadm icn meyve veremedim yazms ama her meyve için rende ye gerek yok file varsa ona koyarsnz ya da tahta kaşık ile ezip yedireblrsnz ilk gün bebegm agzını kılit yaptı zorlamdm oyun oynatrken tadını alck kadar vermeyi denedm… Ertesi gün kendi açtı agzını daha fazla vermm için ağladı… Bence çok zevkli bebegnz ile çok güzl zaman geciyor