Emina21 kırtasiyeyi döndüğünüz zaman alırsınız. Ne zaman dönerseniz ona göre hesaplanır. Sonuçta eğitim öğretim yılı içerisinde kağıt vs harcamalarınız için veriyorlar, izindeyken almanıza gerek görmüyorlar. Ücretsiz izni de siz ne kadar isterseniz alırsınız. Dilekçeye dönmek istediğiniz tarihi yazmanız yeterli