HaticeClk ben tüp bebekle hamile kaldım eşimin spermlerinde ileri hareket yoktu sigara çok içiyordu 15 gün boyunca kendime göbekten iğne yaptım embiriyo transfer günüde istanbula yola çıktım evimizi boya yapıyorduk bnde merdivene çıkıp tavan kwnarlarını boyuyordum eşim çok kızdı ama bişey olmadı çok şükür yani kısaca ben hiç DİNLENMEDİM 😂