elcn4139 ya ben çok mu geriden geliyorum bu gencecik yaşımda😂biberonun tek deliği yokmu🙄 mumara olarak 0-6 ay zaten ama bunu ilk kez duydum gerçi bitane biberonumuz vardı üstünde deliği vardı ayeiywtrwn yanındada küçük iğne batmış gibi bir delik vardı acaba ondan mı bahsediyorsunuz😂