Nohutannesi Minesimsek12 bence gereksinimlerini bu konuda bebek kendisi belirliyor. Daha uzun süre daha yavaş akımlıyı da tercih edebilir, hızlı olana erkenden de geçebilir. Bence bebeğe kulak vermek gerek, tabi bu benim fikrim. Doğrusu bu mudur bilemiyorum
ymn2019 Ya ben de tecrubeszdm o konuda 3 yada 4 aylikken tek delikten içtiği için sinirleniyordu. İçerken sanki biberonla savasiyordu kuzum sonra aklıma geldi delik az iki deliğe gectim rahatladı,sonra 4 delik .
yaprak_34 Mys01-01 benim kızım üç aylık biberonu tek delikli .Merak ettim biz kaç delikli kullanacağız .Şimdilik bir şikayetim yok ama
zeyzey77 Nohutannesi Aynen ben bebeğime göre hareket ediyorum. Bebeğime en küçük delikli biberonla veriyorum. Biberonu ters çevirince içinde ki dışarı akmıyor. Bebeğim emmeden mama gelmiyor. Eğer kolay akışlı biberon alırsam meme emmeyi bırakır diye düşünüyorum
Esrans Nohutannesi Doğru iki delik olana devam ediyorum bşr yaşında yedeklemek için hızlı akış almıştım ondan içmedi
zeyzey77 AsyaHavva Aynen zaten süt az var emince bile artmıyor sagimla olandan daha da az geliyor . En azından birazda olsa anne sütü de alıyor . Memeyi bıraksa çok zor olur
deniz_s ben philips aventin 0 nolu biberonu kullaniyorum 120 ye kadr olan 240 a kadar olani aldim ama daha baslamadim baslamali miyim merak ediyorum da 5ay 8 gunluk
Mys01-01 yaprak_34 3,5 ayda 4 delıge gecırdı doktor bızı hangı markanın acaba bazı markalar dırek 0/6 ay
ipekk05 yaprak_34 merhaba bebeğinize hala tek delikli uçtan mı veriyorsunuz acaba bizde 3 aylık olduk tek delikli iki numara kullanıyodum fakat sütü yarım saatte zar zor bitiriyodu yanında yuvarlak kısım var bizim delmemiz için sanırım orayı deldim iki delik yaptım şimdi 5 dakika da bitiriyo ama biraz hızlı içiyo sanki
GozdemHilal Benim bebeğim meme +mama içiyor memeyi bırakmasın diye uzun tek delikliyle devam ettim 5. Ayda 2 delikliye geçtim şu an 7 aylık bı sıkıntı yok meme akışını da bildigi için içiyor gayet güzel tek mama devam ediyorsanız ama sanırım 2 ayda bir delik degisiyor
Mys01-01 yaprak_34 bıldıgım kadarı lansınoh delıklerı ay ay sız 4+ yanı 3 delık almalısınız benımde sorun olmadı olmadı bırden hop diye içmeyi kestı bıberondan dıkkat edın
yaprak_34 Mys01-01 şimdi bile sürekli genzine kaçıyor süt delik sayısı çoğaldıkça daha çok kaçmasın 😭