Unicornnnn erkek kız ayrımı var mı bilmiyorum. Kuzenimden duydum. Eltisi yeni araştırmalara göre 1,5 yaştan sonra bırakmanın daha doğru olduğunu okumuş. 18 aydan sonra emzirmeyi kesmiş. Kuzenim çok fazla araştırarak hareket ettiklerini söylüyor.Eşlerin her ikisi de doktor vardır bi bildikleri. Ama ben de araştırma yapmadan şahsi fikrime göre anne-bebeğe bağlı olduğunu düşünüyorum. Allah nasip ederse 2 yaşa kadar bırakmayı istemiyorum. Hayırlısı 😊