mom073 Bir tanıdığım şuan delta varyantıymış. Tek duyduğum aşırı halsiz olduğu. Telefonlara bile cevap veremeyecek kadar. Evinde kalmak istemiş, doktorlar hastanede yatırmak istese de. İlaçları da kullanmıyormuş çünkü hiç yemek yiyemiyormuş. Çocuk bir de aşılarını da olmuş 🤷♀️🤦♀️