Bebeğim 3 aylık. Biz masal okuyoruz, meyve kartlarımız var onlara bakıyoruz, tummy time yapıyoruz ve bunu yaparken kendimi yüzüstü ve geri sırt üstü nasıl döneceğimizi öğreniyoruz, sohbet ediyoruz, bazen terasa/bahçeye çıkıyoruz, ara ara yeni şeylere dokunuyoruz, uzatılan şeylere uzanıp tutmaya çalışıyoruz, bazen dans ediyoruz, yürüyüşe bol bol çıkmaya çalışıyoruz (yatakta ya da anneye/babaya bağlı şekilde), jimnastik yapıyoruz,aktivite oyuncağımızla vakit geçiriyoruz (ahşap köprü gibi, altında uzanıyor).
Aklıma gelenler bunlar :)) Sizler 3 aylık bebeği olan anneler neler yapıyorsunuz ☺️ Fikir alışverişi yapalımm