Merhaba hanımlar 🥰 bebeğim 16 aylık ama hala yakanı giyinmedi hayatında. Ona hediye ayakkabı geldi 23 numara giriyor ama ayaklarını o kadar kasıyor ki çıt çıtı zor kapanıyor tam oturmuyor ayağına. Ayakkabı almaya gidiyorum girmiyor ortada kalkıyor başa gitmiyor napacam ayağınınüst kısmı tombul mu şişik mi niye olmuyor sizce ?