Nesizade Merhaba anneler oğlum 14 aylık benim kuaför salonum var ve oğlum doğdu doğalı benimle artık yürüdüğü içim durmuyor bana iş yaptırmıyor bakacak kimse de yok yarım gün kreşe vereceğim ama içim de buruk varmı bu aylarda kreşe verip iyi ki vermişim diyen :(
Beyzaaaa Nesizade ay canım aynı derdi paylasiyoruz bizimde kuaför salonumuz var oğluma bakıyorum 14 aylık oda eşimle birlikteyiz beraber idare ediyoruz ama artık bende bittim çok yoruluyorum aşırı zor ama yapacak biseyde yok arada kayınvalideme bırakıyorum öyle böyle derken bu günlerde gecicek inşallah 😌
Nesizade SedaMeyra ilk zaman bende yanında olurum zaten alışana kadar haftada 4 gün gidecek içim buruk sadece orda durur mu uyur mu onlar kafamı kurcalıyor
Ikizannesiiiii__ Çok küçük ya😣 bizimkileri annemlere bıraktım 1 gece sabah bize resmen tavir aldılar gece ayagimizdan inmediler korktular . Keşke başka çözümü olsaydı da bırakmak zorunda kalmasaydınız
Nesizade Ikizannesiiiii__ çok küçük biliyorum ama inanın çalışmak zorundayım ve bana iş yaptırmıyor artık tükendim mental olarak Zaten vereceğim max 4-5 saat olacak bakalım
Aren Oğlum 31 aylık kreşe vermek istiyordum.Sonra eşimle konuştuk doğru bir karar veriyormuyuz diye,en iyisi pedogaga gidelim dedik bizi yönlendirir dedik.Pedagog eğer mecbur değilseniz vermeyin dedi.Sizinki de küçükmüş
Nesizade Beyzaaaa çok zor bizde bu zamana kadar eşimle hallettik kaynanama bakmıyor .ama şimdi herşeyin farkında bana iş yaptırmıyor bacaklarıma sarılıp aglıyor Mğşteri bazen bekleyemiyor. O kadar zor anlar yaşıyorum ki psikolojim tükendi artık ağlıyorum her gün çalışmasam olmuyor bende 12-5 arası kreşe verip o saatlere müşterimi ayarlamayı düşündüm başka bi cözüm bulamadım 🥺🥺
Nesizade Beyzaaaa bende bittim valla benim gibi böyle zor cocuk büyüten var. Mı diye düşünüyorum sende benim gibisin demek ki gel sarılalım 🌸🌸🌸
Beyzaaaa Nesizade valla aynısıni ben düşünüyordum varmı diye 😃 valla napalm herşey onlar için yoruluyorum ama ondanda ayrı kalamiyorum benide bırakmıyor iş yapayım müşteri kaybim oldu malesef hayırlısı diyelm artık
Nesizade Beyzaaaa aynen benim de oldu olmaz mı herkes beklemiyor kimisi burun kıvırıyor falan çok ama çok zorlanıyorum bende böyle çocuğa da yazık diye düşünüyorum en azından 12-5 arası o kreşte vakit geçirse bende müşterilerimi o saate alırım diye düşündüm çünkü dükkanda çocuğun bi oyun alanı tam olamıyor maalesef ev gibi değil boya kokusuna mağruz kalıyor falan .çok küçük kıyamıyorum da ama rabbim bize yardım Etsin bugünler hayırlısıyla geçsin ne diyelim
Beyzaaaa Nesizade Aynen canım iyi düşünmüşsün aslında napicaksan biraka biliyorsan öyle yaparsın artık onlar için çalışıyoruz çalışmamiz lazm hakkında hayırlısı olsun ✨