Eymen20211 Sonunda bende robot alıcma eşimin doğum hediyesi ve bu gece siparişi verdim vermedim kartımızdaki bonus puanımız var onu daha kullanamıcaz lütfen memnun olduğunuz markaları yazar mısınız
Gizembickici Eymen20211 xiaomi mop proyu cok öneriyorlar. Ama ben de xiaomi mop 3in1 var cok memnunum. Pro dan daha uygun fiyatlı. Hem süpürüyor hem siliyor
dontsleppyunhappy Eymen20211 bende ixomai mop esaential var, hem siliyor hem süpürüyor. Fiyatı da oldukça makul, haritalandırma problemi var, yorumlarda o yazıyordu zaten, ama bence dert edilecek bir şey değil. İşini güzel yapıyor gerçekten.
Merveozwomen Eymen20211 Xiaomi mop oto var bende 1 aydır her gün kullanıyorum memnunum bir sıkıntı yaşamadım ama kendi yerinden aldım internettekilere guvenemedim o kadar para verip sıkıntı yaşamak istemedim
Sevgilimmm Eymen20211 pahalı bişey aramiyorsaniz anker 11s öneririm. Silme olayı yok ama süpürmesinden çok memnunum
Zlm Eymen20211 ben Xiaomi viomi se kullanıyorum çok memnunum hem siliyo hem supuruyo haritasında var istersem bı odayı istersem bı alan seçip orayı supurebiliyorum
Gizembickici Eymen20211 yani benim evde butun kapilar kapalı oluyor ceyran yapmasın falan diye o yuzden odaya koyup kapisini kapatiyorum. Kapilar acikken cok kafası karışıyor haritalamasinda sıkıntı var sanırım ama benim icin cok problem değil 😊