Minikbebegim1 Merhaba kızlar Şükran hanıma giden var mı aranızda nasıl doktor bilgisine tedavisine güveniyor musunuz
iremyilmaaaz 7 ay önce doğum yaptım kesinlikle tavsiye ederim o olmasa asla normal doğum yapamazdım sanırım ☺️