Eeco 1-2 haftadır benim de aşırı dökülmeye başladı tutam tutam, her yer saç, üstüm başım, yerler, bebeğimin üstü başı beşiği her yerden saç çıkıyor. Bugün eczaneye gittim şampuan almaya, bioxcin vardı işe yarar falan dediler, vitamin de sordum, derken kararsız kaldım onlar da net bişey öneremedi, ilk fırsatta değerlerime baktırıp vitamin desteği alıcam, şampuanlık bir durum olduğunu düşünmüyorum çünkü. 3 ay oldu doğumdan sonra hiç vitamin almadım, hamilelikten kalma vitaminleri bile bitirmedim, ve bebek bakımından beslenmeme de dikkat edemedim. Bir şey işe yarayacaksa önce içten destektir bence.