Rabia_solmaz inanın Çaresizlikten kendimi dövdüğüm oldu ama o sabun meselesi hayatta aklıma gelmez ben küçükken anneannem bana yapardı çok acırdı lütfen yapmayın böyle birsey artık 😫
Düzelene kadar hergun bir çay kaşığı zeytinyağı içirin bizim doktorumuz direk bunu söylemişti
Gaz için sab simplex kullanın her emzirmeden önce 15 damla
Biogaia bizde kullanıyordu o sanki daha kötü yapiyor 2 veya 3 şişe bitirdik ve bu gelişme görmedim en sonunda bıraktım ve kızım daha iyi