Cereeren12 Bel ve kasık ağrısından suphelenip kan verdim. Beta hcg değerim 2 çıktı. İlk bebegimde yüzlerce kan verdim hiç 2 çıkmamıştır genelde 0 li değer çıkardı. Bugünkü sonucunun 2 çıkması kafamı karıştırdı. Değeri 2 çıkıp sonradan yükselen var mı ?
Hilaldgsn Cereeren12 beşe kadar olması normal beşten fazla ise gebelik var diyolar adet öncesi hormon değerleri yükselebilir normal
Uzaylipanda Cereeren12 ben 😂😂 herkes gülmüştü bana benım değerim 0 üzeri hiç çıkmadı eşimle öylesine gittik 7-8 gün vardı adetime 1.27 çıktı doktor negatıf dedi ben kapıdan çıktık dedim ki ben hamileyim işte dedi saçmalama falan eşim sonra ben biliyorum hamileyim dedim inatlaştom adetim 2 gün geçti idrar testi yaptım evde hoop pozitif şimdi 32 haftanın içerisndeyiz kızçemle 🥰🥰🥰
Uzaylipanda Cereeren12 kendi bünyeni biliyorsundur ben mesela miğdem bulanıyordu az az başım dönüyordu doktor yok desede ben anlamıştım