Yasammelegimm doğumdan sonra hiç dökülmemişti, hatta oh ne güzel benim hiç dökülmedi falan dedim 3.ayında bir dökülmeye başladı ki sanki saçımın yarısı elime geliyordu aşırı döküldü. Araştırdığım kadarıyla ne kullansan da etki etmiyormuş, 7.ayımızdayız dökülenlerin yerine bebek saçlar gelmeye başladı bile🙏🏻🙏🏻 bu doğal ve hormonal bir süreç. Hamilelikte çoğalan artan saç hacmi doğum sonrası azalıyor ve belli bir süre sonrası hamilelik öncesi haline dönüyor. Şu an saçlarım hamilelikten önce nasılsa öyle. Ama ekstra vücutta bir vitamin eksikliği falan varsa o durumu bilemiyorum. Kan tahlilleriniz normalse hiç üzülmeyin eski haline geliyor 🥰