Merhaba herkese;
bebeğim 9,5 aylık yüksek ateşten hastsneye gittik dün 38.5 olarak serum takıldı
tekrar ateşi çıktı şuan 38.3 ölçüyorum
doktor çıkabilir demişti dolven ve calpol kullanıyorum dr düzenli 6 saat te bir bir buçuk tatlı kaşığı calpol kullanmamı ateşi düşmezse 2 saat snra dolven yarım ölçek vermemi söyledi
dolveni de verdim akşam 7.30 da
şimdi yine ateşi var 38.3 olarak dolven vermeliyim
intentte 4 saatte bir dönüşümlü olarak dolven calpol verebilirsiniz diyor
siz nasıl uygulama yapıyorsunuz acaba ?
yani şu kısım karıştı bende panikten tamda dinletememiş olabilirm ; 6 saatte bir calpol ok veriyorum .ateş düşmedi 2 saat sonra dolven verdim .3 saat snra ateş çıktı yine dolven verilebiliyor mu?