DefneNil_ Maksat muhabbet olsun 07.02.2020 doğumlu kızım ne çabuk büyüyorlar inanamıyorum.neler yapıyor bebişler konuşmaya başladılarmıı.
Fun DefneNil_ 9 Şubat 2020 2 güncük varmış aramızda ne güzel 😍 kendi çapında bişeyler geveliyo ama henüz anlamlı bişeyler yok meme mama babadan başka. Beklemedeyim
ikierkekannesiii DefneNil_ Nisan 4 2020 doğumlu kelimeleri söylüyor yürüyor ne desem anlıyor yapıyor Maşallah 😊
iki_prens_annesi Mart da olablir mi 😂 geweze mi geweze bi oglum var konusmasi yok malisef yemesi iyi emiyo sukur ☺️
DefneNil_ Fun Sürekli konuşmanızı tavsiye ederim. Herşeyi anlıyorlar. Ben çok konuşkanımdır kızım resmen sohbet ediyor benimlr
B612 DefneNil_ merdiven çıkmaya ve kendi yemeye çok hevesli. Anne baba abla ayşe araba havhav kedi anane dede emmi(emzik) terlik havlu deniz söyleyebildiği kelimeler. Hala anne sütü alıyor ve gece emmek istiyor. Kırmızı et ve balığı çok seviyor sebzeler eh işte. Saklambaç oynamaya havuza girmeye bayılıyor ve en favori birliktelik şeklimiz hayvanlı kitap okumak🥰
DefneNil_ B612 Bizimkinede amca de diyorum emmi diyor gülmektrn ölüyorum kimse öyle konuşmaz kendi kendine oluşan bişey 😂
Gizbur DefneNil_ şuan İstanbuldayız ama Konya’ya tayinimiz çıktı Eylül’de Konya’ya taşınacağız. Siz nerde yaşıyorsunuz 😋
Minikbimelek @DefneNil_ 14.02.2020 🙋🏻♀️Anne,baba,mama,meme,dede,anneanne ve gel kelimelerimiz 😊 ama her şeyi anlıyor ve anlatıyor şakalaşıyor filan her şey harika diyeyim maşallah🥰
Izabella DefneNil_ 6subat 2020bir gün varmış aramizda Anne baba emzigine meme karnı çıktığında meme Abi aba dede kediye mi Köpeğe hav Su ya huuup şimdilik aklıma gelenler bunlar
Izabella DefneNil_ bide bir diyor ezan okununca Hep Allah bir derim oda ordan öğrendi ne zaman ezan sesini duysa bir diyor