Ssevey siz de smear testi yaptırmanız lazım yoksa size bulaşmışsa tekrar eşinize geçer . Ben tedavisini olmuştum bana da çıkmıştı ama yakmadılar önce ilaç yazdılar içtim 14 gün , iğne vurdular onun özel aşısı gibi bir şey vuruyorlar. Hpv yi yok edecek. Krem de yazmışlardı. Yakmaya gerek kalmadan geçti bir daha çıkmadı şükür