Kızlar ya ben göğüsten estetikliyim 3 senedir ondan mı bilmem sol gögüsüm ağrıyor iğne giriyor dün geceden beri götürecek kimse yok bebeğimle tekim diye gidemiyorum ama kalp ağrısı mı nedir bilmiyorum nefesim daralıyor gibi ama daralmıyorda annem abartma kas ağrısıdır diyor korktum 😟 ne olabilir