Ozlemmpamir Oğlum 2ay 8 günlük geceleri 3-4 lere kadar ayaktayız ve çok huysuz oluyo gündüzleri de uyuyo sizce gündüz uykularında uyandırmalı mıyım geceleri daha çok uyuması için fikri olan varsa yazabilir mi ? Neler yapabilirim düzene girmesi için 😔
Oykuaygun Ozlemmpamir 3 ay 22 günlük. Sabah 8-8.30 gibi kalkıyor 1.5-2 saat arayla uyutuyorum en az 1 saat uyumasını sağlıyorum uyumazsa huysuz oluyor. Akşama kadar bu şekilde ilerliyor. Akşam 9da uyuyor 1-2 gibi mama için kalkıyor. Bu düzene az çok alıştı. Bence uyandırmayın çok huysuz olur. Ama akşam için bir saat belirleyin hep o saatte uyusun
Alpingo Ozlemmpamir kesinlikle uyandır,sabah en geç 7 de kaldır en fazla 2 saat uyusun gündüz uyjularında
Bebek-annesi Ozlemmpamir gece gündüz kavramı bu ay sonu olacak o yüzden öyle zamanla düzelecek uyandırmayın
Hamuceraa Ozlemmpamir vallahi 3 ay 15 günlük karmakarışık uyuyoruz. Bir düzen uymadı hep bi düzensizlik var uykularında 3. Aya girdik gireli gexe uykularımız pert
Zlm Ozlemmpamir azcik azcik uyandırabilirsin yada son uykusuna yatırma öyle öyle erkene çekersin belki uykusunu
Tired_mom Ozlemmpamir henüz bir düzen kurabilceginizi düşünmüyorum son uyku 8 9a alın birdaha kalkmak isterse bir şekilde geri uyudun uyanmasına izin vermeyin.benimkide 12 1 uyuyordu akşam 8 9 uyku geliyor annemler erken diyordu kalkar yine izin vermedim bi şekilde geri uyuttum 7 aylık hala aynı uyuyor 9 buçuk 10 en geç