BurakAlp Kızlar bebeğim 1 yaşında ben hala adet olmadım. Sizce ne zaman başlar beklemeli miyim yoksa doktora gitmeli miyim? Şaştım kaldım olsam rahatlasam istiyorum. Vucudumun da ihtiyacı var sanki böyle yenilenemiyor gibiyim naısl anlataam bilemedim
Krgztuba BurakAlp doktorum 1yasına kadar normal olmaman demişti 8.ayda oldum ama bir ay daha bekleyin sonra bi kontrole gidin yinede
Hep_mi_uykusuz BurakAlp Bende hemen regl olmak istedim tam 6.ayda geldi.Simdi 8 aylik olucaz 2 aydir yine yok😏Bnce emzirmeyi birakana kadar normal😊
BurakAlp 1yenianne emziriyorum canım annemde böyle diyor ama 1 aydır cok azaldı sütüm keyif emmesi gibi yapıyor artık yinede başlamadı adetim
1yenianne BurakAlp Bende emzirdiğim için geç oldum. Çok kafama taktım özellikle 12. Aydan sonra ama çok şükür oldum. Yakındır sizinde🥰Ama yine de içim rahat değil diyorsanız doktora gidin.
BurakAlp 1yenianne Çok sağolun gideceğim. Haftaya hacamat randevum var herkes etkisi olur diyor onuda yaptırıp eylülü bitirip gidiyim en iyisi
Zeynepikra44 BurakAlp 1 yıl neredeyse doktorunuz ilaç falan yazmadimi adet söktürücü bende 5 aydır olmadım