zhrayca2001 Ferrumu kullandık biz, kızımın doktoru 6. Ayda kullanmamızı önerdi. Bebek tadını beğenmeyip çıkarabilir . Onun içinde portakaldan iki damla damlatıp ilacıda ekledik. Hem kusmayı engelledi hem emilimini arttırdı. Ek gıdaya geçtiğinde kullanmanın daha uygun olduğunu söyledi doktorum