Merhaba bu postun açarken çok utanıyorum ama sağlık sorunu sonuçta o yüzden benim gibi bu durumu yaşamış olan varsa nasıl normale dönmüş öğrenmek istiyorum. 14 gün önce normal doğum yaptım. İlk doğumumdu 2.700 doğdu oğlum yani kilolu da değildi küçücüktü. Epizyo kesisi de attı ebe ama buna rağmen sanırım makatımda yırtılma olmuş ve bana söylememişler. Eve geldiğimde 5 gün tuvalete çıkamadım gelmedi yani. Sonra eczaneden müsil şurubu aldım ve ertesi günü afedersiniz resmen altıma kaçırdım. Şurubu bıraktım ondandır diye. 10 günde de dikişlerim %85 düşmüştü bi tek perine bölgesinde kalmış iki dikiş.O yüzden hafif de olsa ıkınabiyordum ama bu alta kaçırma olayı 3 kere daha başıma geldi. Gazımı da tutamıyorum maalesef. Bu durum kalıcı mı geçici mi ne yapmam gerekiyor? Genel cerrahtan randevu almayı düşünüyorum ama duyacaklarımdan korkuyorum. İnternette yazılanları bir görseniz kalıcı hasar olabilirmiş kaslar dikilse de %80 devam edermiş garanti değilmiş falan. Çok moralim bozuldu napıcam inanın bilmiyorum.