bernaasn 3 hafta önce yaptırdık bizde 3.5 aylıktı bebeğim, operasyon sonrası aç olduğu için ağlamıştı ve ilk çişini yaptığında daha sonra normale dönmüştü, krem sürerken bir kaç gün tedirgin olmuştu sonra hepsi geçti. Çabuk iyileşiyor aslında ama ah biz anneler işte 😇