Kızlar 37 gün önce doğum yaptım. Normalde kanamam bitmişti 1 hafta falan hiç kanamam olmadı ben de bitti diye abdest falan da almıştım ama iki gündür tekrar kahverengi akıntım var. Lohusa kanaması mı bu anlamadım. Bitti diye eşimle ilişki bile olmuştu 🥺