Kızlar 23 günlük oğlum var doğdu doğalı incecik yastıkta yatıyor ama etrafımda çok bilmiş kimseler olduğu için yastıkta yatarsa kambur olur deyip duruyor her memeden sonra yatırdığımda yutamıyır ve genzine kaçıyor tükürüğü ve korkuyorum sürekli yanında olmak lazım bende 3 günlükken kullanmaya başladım şu gün olmuş halen kullanıyorum kızımda da kullandım bir sorun olmadı ama ısrarla kullanma diyen çok oluyor benim gibi yastık kullanan var mı tek ben miyim🤔