Mnlannesi Kızlar mememle boğuşuyor tutmak için napacam birde kaç dakika boyunca emziriyorsunuz 3 dakika da bitiriyor ne olur yardımcı olur
Happydef Mnlannesi yenidoğansa çenesi yoruluyordur sütünüz azsa devamlı emzirin gece 2 saatte bir her memeyi 20 30 dk arası veriyordum ben çünkü doktorum bebek emdikçe gelir sütün demişti gündüzde aynı şekilde hep memedeydi.
Yasemin38 Mnlannesi anca canım daha alışma aşaması çenesi çabuk yorulur memede çabaladığı için huysuzlanır. Sık sık emzir her emzirme sonrasıda bol bol su içi canım sütüne faydası olur.
Happydef Mnlannesi biberon malesef meme reddi yapıyor. Sebebi de memede 3 çekip 1 yutuyorsa biberonla çektiğini yutuyor öyle olunca haliyle meme istemiyor bebek. Biberonu bırakıp emzirme sondasi alın meme reddine iyi geliyormus
Yasemin38 Mnlannesi biberondan kolay ulaşım sağlıyır ondan memede uğraşmak istemediğinden huysuzlanıyordur😊
agustos_bocegim Mnlannesi facede veya instagram da emzirme akademisi sayfasını takip edin sorularınızı oradaki emzirme danışmanlarına sorabilirsiniz özenle cevap veriyorlar faydasını görürsünüz o sayfanin doğru bildiğimiz çok yanlışlar var.
agustos_bocegim Mnlannesi emzik, biberon ,silikon uç meme reddine yol açıyormuş bol bol emzirmeye çalışın pes etmeyin
Yasemin38 Mnlannesi yani doktor önerisi ilemi diye canım. Hemde sütünün az olduğunu nasıl anlayabildin bebeğin emdikçe çoğalır beslenmene dikkat edip bol bol su içersen ve sık sık emziriesen yeterli gelir sütün. Mama karşıtı değilim yanlış anlaşılmasın😊