Arkadaşlar kızım 7 aylıkken alttan iki disi cikmisti o zamanda çok zorladı çok ateş yaptı hep huzursuz miz mizdi zaten bebeğim genel olarak sürekli ağlayan bir bebek şuan yaşına girmek üzere üstten 2 disi patlatti galiba arkadan alttan da dis geliyor ara ara ateş iştahsızlık zaten var ama sürekli elleri ağzında ne yaparsam yapayım ağrısı geçmiyor hep ağlamaklı ağrı kesici jel toz granül.hic biri fayda etmedi var mı bir çıkar yol acaba🙄