[bilinmeyen] öyleyse oluşma sebebi sorgulanmalı bence 😕 yani annede buna sebep durumlar var mı ? Mesela normal doğum oldu ise annede mantar var mıydı doğum öncesi veya sırasında? Anne fazla tatlı tüketiyor mu veya şeker hastası mı ? Anne fazla antibiyotik kullanıyor mu ? Göğüs ucu temiz kalıyor mu ? Göğüs pedi kullanıyor ise sık değişmiyor ise sütün birikmesi ve nemi mangalı arttırıyor. Bebek emzik veya biberon kullanıyor ise her kullanımda steril oluyor mu kaynamış suda bekliyor mu ?
Bunlar bebekte pamukçuk oluşmasının sebepleri. Bunlardan birine dikkat edemiyorsanız da ilaç veya karbonat etki etmiyor olabilir. Yoksa da ilk 6 ay olabilirmiş bu durum 😞 artık başka çözümlere ilaçlara mı bakmalı sabır mı etmeli bilemedim.