Merhaba güzel anneler, bebeğim henüz iki günlük. Beni ve babasını özlediği için birazcık erken geldi.(36+2) Doktorum küvez ihtiyacı duymadı. Hastanede olduğumuz süre boyunca kontrole gelen çocuk doktoru gayet sağlıklı olduğunu söyledi. Şimdi merak ettiğim şey şu, eğer ben uyandırmazsam bebeğim hiç uyanmayacak gibi yatıyor. Uyandığında da çok fazla kendinde olmuyor ve neredeyse gözlerini dahi açmıyor. İlk sorum şu bu durumu yaşayan var mı?? Yaşayan varsa benimle paylaşabilir mi? Bir ikincisi bebeğim gözlerini açtığında her iki gözü ile direkt temas kuramıyor. Biliyorum bunun için çok erken. Mesela birini açıyor diğerini açtığında ise sanki ayrı ayrı hareket ediyor. Biraz endişelendim kayma mı var diye ama bu konuda da deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevineceğim 🥰😇