Elif44 benim bebeğim 7 aylık oldu bugün. Ben her mamadan 1 ya da 1.5 saat sonra ek gıda veriyorum zaten ilk aylar tadım gibi olduğu için çok fazla yemiyor. Mesela sabahları mutlaka yumurta haşlıyorum ve sarısını yediği kadar veriyorum bazen 1 tam sarı yiyor bazense ağzına bir kere koyuyor daha da koymuyor. Öğlen çorba yapıyorum tarhana ve sebze çorbası dönüşümlü olarak. Akşama yakın da ya sade meyve ya da irmik pişirip içine meyve eziyorum çok azıcık pekmezle muhallebi gibi veriyorum. Zaten başka verecek zaman kalmıyor 🤷🏻♀️ yoğurt da veriyordum ama alerji gibi oldu pişik yaptı, doktorumuz 1 ay sonra tekrar dene dedi.